nabbsjuan

Alla inlägg den 17 oktober 2014

Av Flanören utmed Tolken - 17 oktober 2014 07:14

 

Eftersom jag inte lyckats sikta flyttlassen i dagarna, så får det bli en ankomstbild. Samåkning är tydligen ett fenomen även i fågelvärlden. Några Gäss har hakat på Svanarna.


Lite blandat i väderprognosen idag. Håller det upp, så hade jag tänkt att klippa ner lite. Börjar bli lite friare med vänsterhanden. Klippa med höger och lägga bort med vänster.

Kan ta på mig mjukisbyxor med båda händerna, dra igen snälla blixtlås och flytta på grejor, som inte väger mer än ett hekto.

Nästa vecka skulle jag få börja köra bil, men jag väntar nog tills vi får tillbaka vår bil den 28 oktober. Lite besvärligt, att lära sig en ny bil i min belägenhet, när det bara är för några dagar. Fick bekräftelsen från Folksam i går, att hustrun inte var vållande till sista smällen heller.

Blir lite andra kostnader, lägre, för hyrbilen och ingen självrisk. Även om vi har hyrbilsförsäkring.


Nu är vänsterhanden med, lite mer obehindrat, vid datorn, även om pekfingern far i kring lite. Inte minst beroende på "tummetotten" för att hålla värmen.




Presentation

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Kategori


Ovido - Quiz & Flashcards