nabbsjuan

Alla inlägg den 17 april 2015

Av Flanören utmed Tolken - 17 april 2015 07:57

 

Det blev en upptinande Backsippa, efter nattens frost. Det är ett återseende, den har varit med som späd planta för ett par veckor sedan.


Hemma igen från eskapaderna på SU i går.

Mot förmodan fick jag åka hem samma dag.

Operationen gick bra. De bedövade nerverna i armen, så den dängde som vilken köttklump som helst.

Men bedövat var det.

Folk runt omkring skrattade när jag vaknade upp från en djup okonstlad sömn med mycket snarka. Doktorn hade börjat sy och när bandageringen var klar körde de ner mig och jag fick hett efterlängtat kaffe och smörgås.

Han hade skurit en bra bit, från första knogen på pekfingret(på insidan), ner över handleden och lagt in inplantatet.

Framåt niotiden i går kväll kunde jag hantera hand och arm riktigt bra.

Jag slapp gips och har bra användbarhet i handen.

Känner förvånansvärt lite, men man ska väl inte ropa hej, för tidigt.


Bilden kommer senare, det är inte ens säkert att den är tagen ännu.

Presentation

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Kategori


Ovido - Quiz & Flashcards