nabbsjuan

Alla inlägg den 5 februari 2015

Av Flanören utmed Tolken - 5 februari 2015 08:31

En gammal Ekorrebild. Utan snö, men med vinterpäls.

Sedan vi tog ner några halvstora granar, har vi inte haft några Ekorrar framme.

Dock har grannen, som ligger närmare skogen, en hel del besök. Vi ska mata deras katt och fåglar några dagar, så det kanske kan bli färska bilder.

Grannarna ska bl.a till Jokkmokk på marknad.


PRO-dag idag. Hustrun var ganska nöjd när hon såg bokningslistan för Sparrehus idag.

Flera möten och cirklar.

Det kan bli ganska långsamt om det är glest mellan kunderna.

Även om hon laddat med korsord, så är det roligare med lite kommers.

Det börjar dra ihop sig till årsmöte, så min dag fylls med det.

Ska också hinna till Lennarts sportpriser och hämta pokaler och plaketter till Knalleträffen.

Tyvärr kolliderar den med damdelen av Västgötaloppet, så jag får nöja mig med killar på Söndan.

Lite mycket stadstrafik numera.

En dam med två hela dagar i caféet, är sjuk, så hustrun får ta törn flera gånger i veckan. Bl.a halvdag i morgon också. Då ska jag till tandläkaren, så det passar bra.


Presentation

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Kategori


Ovido - Quiz & Flashcards