nabbsjuan

Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Flanören utmed Tolken - 16 februari 2010 10:06

Sent ute men ändå.


Hittade känsla bland mina djurparksbilder, mor -barn.


Orangutanger, det är treåringen som syns, medan den några månader gamla visar handen nere till vänster, vilande på mammas högerarm.


Vicenter.


    

Älgar. 


Fler känslotrissar här.

Av Flanören utmed Tolken - 16 februari 2010 10:00

Blev uppringd härom dagen av en gammal metallvän, han är distriktsordförande i PRO.

Fick mina aningar direkt när jag hörde rösten i telefonen.

Jodå, vi pratade PRO och han smörjde en del med att han visste att jag var en erfaren föreningsmänniska.

I går eftermiddag träffades vi på PRO-caféet i Borås.

Idag är det årsmöte.


Lite komplicerat, för jag skulle ha Erik när hustrun och Eriks mamma är på Sahlgrenska.

Han får följa med mig till mötet.

Efter att ha varit med sonen när han tränat Norrbys målvakter ett antal gånger och verkar tycka det är roligt med folk omkring sig, så debuterar vi gemensamt på ett PRO-möte.

Det blir väl inte så många som kommer fram och gör "Give me five" i den församlingen, men det går ju att få en bulle.

PRO
Av Flanören utmed Tolken - 16 februari 2010 07:00

Veckans tema: Knoppar.


En bit kvar till våren och de första knopparna, men jag tjuvstartar lite i vinterkylan.

 

  

Potatisblommen spelar inte samma roll för det slutliga resultatet, som på t.ex frukt. Har haft potatis som knopparna fallit av på, men skörden har likafullt varit bra.

Presentation

Fråga mig

29 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Kategori


Ovido - Quiz & Flashcards